SELAMAT DATANG SEMUA KE DUNIA EMAS....

DUNIA YANG MENJANJIKAN KEUNTUNGAN DAN KEKAYAAN
Kilauan emas pasti mempersona siapa yang melihatnya. Apatahlagi dapat memilikinya. Anda perlu tahu bagaimana EMAS boleh membantu anda mencapai kesenangan hidup dan ketenangan fikiran daripada kekusutan kewangan

SIMPANAN EMAS

PELABURAN YANG MENJANJIKAN...
PELINDUNG KEKAYAAN YANG UNGGUL....
KEPUASAN BEREKONOMI....

Selasa, 24 November 2009

MEMORI EMAS : Seminar Public Gold

Pada 21 November 2009, satu seminar Public Gold telah berjaya diadakan di Hotel Grand Crystal. Saya hadir malam tu.
Kesimpulan nya

1. Pengisian yang baik kepada orang baru nak mula simpan emas.

2. Orang di Alor Setar ni masih jauh memahami kepentingan simpana emas ni. Memang yang hadir tu penuh kerusi, tapi amat sikit bilangannya.

Jadi kepada semua sahabat yang berada di Utara, dari Perlis sampai ke Penang khususnya, atau di mana-mana saja dalam Malaysia ni, boleh contact saya kalau nak mulakan simpanan emas. Saya offer diri saya on call 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

Yang best juga sebab dapat jumpa saudara Shukor Hashim( otai emas



Dari kiri: Puan Jamilah, En Shukor, dan saya

0 ulasan:

Catat Ulasan

BERKENAAN BLOG INI

Blog ini kubina sebagai wadah dan tempat untuk berkongsi ilmu dan pengetahuan mengenai emas. Ku kira ilmu ini amat crucial dan mesti difahami oleh semua orang. Semua orang mahu ada harta, itu sifat fitrah manusia. Tapi banyak daripada kita tidak faham dan cetek pengetahuan dengan ilmu kewangan da ekonomi ini, apata lagi tentang EMAS.