SELAMAT DATANG SEMUA KE DUNIA EMAS....

DUNIA YANG MENJANJIKAN KEUNTUNGAN DAN KEKAYAAN
Kilauan emas pasti mempersona siapa yang melihatnya. Apatahlagi dapat memilikinya. Anda perlu tahu bagaimana EMAS boleh membantu anda mencapai kesenangan hidup dan ketenangan fikiran daripada kekusutan kewangan

SIMPANAN EMAS

PELABURAN YANG MENJANJIKAN...
PELINDUNG KEKAYAAN YANG UNGGUL....
KEPUASAN BEREKONOMI....

Khamis, 3 Disember 2009

TIPS EMAS : Simpan sebahagian duit simpanan anda daam emas

Di sini saya hendak berkongsi sedikit ilmu dan cadangan kepada semua pembaca.

Saya yakin anda semua ada duit simpanan, samada di bank, ASB, KWSP atau tabung haji. Cuma yang beza banyak atau sedikit je.

Apa pun, saya nak cadang di sini anda semua keluarkan paling minimum 30 % daripada simpanan anda tu dan beli emas pelaburan.

Simpanan anda akan selamat InsyaAllah. Hati anda tenang, dan fikiran akan lapang.

Setelah anda penat bekerja, berhempas pulas mencari rezeki, simpanlah sebahagiannya dalam emas. Biar emas pula bekerja untuk anda ut menggandakan wang anda.

Itulah rahsia orang kaya-kaya. Mereka mencari peluang untuk mendapat PASSIVE INCOME, maknanya mereka tak perlu bekerja, tetapi duit itu yang bekerja utk mereka.

Mereka goyang kaki pun boleh dapat duit.

Anda pun mampu lakukan hanya dengan membeli emas. Simpan sikit-sikit, beli 1 Dinar emas dulu. Lepas tu beli setiap bulan satu. Kalau tak mampu, beli setiap 2 bulan satu. Yang penting anda beli emas. Simpanlah pekerja setia kita. Emas ialah pekerja dan hamba kita.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

BERKENAAN BLOG INI

Blog ini kubina sebagai wadah dan tempat untuk berkongsi ilmu dan pengetahuan mengenai emas. Ku kira ilmu ini amat crucial dan mesti difahami oleh semua orang. Semua orang mahu ada harta, itu sifat fitrah manusia. Tapi banyak daripada kita tidak faham dan cetek pengetahuan dengan ilmu kewangan da ekonomi ini, apata lagi tentang EMAS.