SELAMAT DATANG SEMUA KE DUNIA EMAS....

DUNIA YANG MENJANJIKAN KEUNTUNGAN DAN KEKAYAAN
Kilauan emas pasti mempersona siapa yang melihatnya. Apatahlagi dapat memilikinya. Anda perlu tahu bagaimana EMAS boleh membantu anda mencapai kesenangan hidup dan ketenangan fikiran daripada kekusutan kewangan

SIMPANAN EMAS

PELABURAN YANG MENJANJIKAN...
PELINDUNG KEKAYAAN YANG UNGGUL....
KEPUASAN BEREKONOMI....

Sabtu, 8 Januari 2011

HARGA EMAS MULA TURUN

Salam semua sahabat,

Terima kasih kepada semua yang sudi jenguk ke blog ini.

Kali ini saya cuma nak berkongsi pendapat saja. Kalau tengok harga emas, dah mula turun sikit. Selalunya akan turun lagi.

Apa maknanya? Maknanya time yang baik untuk beli emas dan simpan. Simpan sampai Disember, pastu boleh jual.

kali ini saya sedikit rugi dalam untung.:) Saya cepat sangat jual emas dalam bulan Oktober. Masa tu harga bg 20g PG: RM 2800. Ingatkan dah tinggi, tapi dah untung dah. Tiba2 naik lagi sampai Disember ni RM 3200. Rugi ooooo. Dalam RM 400 setiap 20g.

So beli emas, kalau anda malas pun untung, kalau rajin lagi untung. Sesuai sangat bagi sesiapa yg malas tapi nak untung...

0 ulasan:

Catat Ulasan

BERKENAAN BLOG INI

Blog ini kubina sebagai wadah dan tempat untuk berkongsi ilmu dan pengetahuan mengenai emas. Ku kira ilmu ini amat crucial dan mesti difahami oleh semua orang. Semua orang mahu ada harta, itu sifat fitrah manusia. Tapi banyak daripada kita tidak faham dan cetek pengetahuan dengan ilmu kewangan da ekonomi ini, apata lagi tentang EMAS.