SELAMAT DATANG SEMUA KE DUNIA EMAS....

DUNIA YANG MENJANJIKAN KEUNTUNGAN DAN KEKAYAAN
Kilauan emas pasti mempersona siapa yang melihatnya. Apatahlagi dapat memilikinya. Anda perlu tahu bagaimana EMAS boleh membantu anda mencapai kesenangan hidup dan ketenangan fikiran daripada kekusutan kewangan

SIMPANAN EMAS

PELABURAN YANG MENJANJIKAN...
PELINDUNG KEKAYAAN YANG UNGGUL....
KEPUASAN BEREKONOMI....

Jumaat, 1 Oktober 2010

HARGA EMAS TENGAH TINGGI

Salam semua sahabat emas...

Lama tak post dalam blog ini. Sebenarnya ada sesuatu yang mengganggu hidup ni sehingga terpaksa tinggalkan sekejap MINDAMAS ni. Apapun semua dah selesai.

Sebagai pembuka bicara mula selepas lama tak bersuara, saya nak komen sikit tentang harga emas sekarang.

Sebentar tadi saya check ( 12 am, 3/10/2010 ), harga emas dunia ialah USD 1317/onze. Tinggi tu. Macam akhir Dec 2009.

Apa yang saya tengok trend , akhir tahun harga emas akan naik, awal tahun harga emas turun.

Apa pun, sekarang ialah masa terbaik untuk jual emas, tetapi hold dulu untuk beli. Tunggu sekejap biar harga reda sikit.

Saya pun bercadang nak pergi jual emas esok, kalau takda aral melintang.

Oklah jumpa lagi di lain posting. Salam emas dari saya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

BERKENAAN BLOG INI

Blog ini kubina sebagai wadah dan tempat untuk berkongsi ilmu dan pengetahuan mengenai emas. Ku kira ilmu ini amat crucial dan mesti difahami oleh semua orang. Semua orang mahu ada harta, itu sifat fitrah manusia. Tapi banyak daripada kita tidak faham dan cetek pengetahuan dengan ilmu kewangan da ekonomi ini, apata lagi tentang EMAS.